Sunday, August 11, 2019

Jawatan Kosong Terkini 2019 di Lembaga Industri Getah Sabah

Jawatan Kosong Terkini 2019 di Lembaga Industri Getah Sabah - Kelayakan Minima PMR - 

Jawatan Kosong Kerajaan di Lembaga Industri Getah Sabah (LGIS). Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur 18 tahun ke atas yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut di LGM.


MAKLUMAT PERMOHONAN

JAWATAN : 
1. Pekerja Am Gred K3

Syarat asas permohonan 
  • Calon hendaklah warganegara Malaysia berusia tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup permohonan jawatan.
  • Berkelayakan dan melepasi syarat-syarat pelantikan yang telah ditetapkan bagi setiap jawatan yang hendak dipohon, Sila baca pada lampiran yang kami telah sediakan seperti berikut.


Cara memohon

  • Permohonan jawatan diatas hendaklah melalui pautan Sistem Online JobsMalaysia yang boleh didapati melalui pautan yang telah disediakan dibawah. Untuk pemohon kali pertama, anda perlu mendaftar akaun JobsMalaysia terlebih dahulu.
  • Calon dikehendaki memuat naik resume yang lengkap (kelayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport serta salinan sijil-sijil berkaitan) semasa membuat permohonan.
  • Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.
  • Sebelum membuat permohonan sila pastikan anda login/register dan mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat.
  • Perlu diingatkan, hanya pemohon yang layak sahaja akan dipanggil ke temuduga. Sila lengkapkan dan kemaskini maklumat anda yang telah didaftarkan. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Tarikh Tutup : 15 September 2019 (Ahad)

0 comments:

Post a Comment